zondag 2 september 2018

Daar zijn we weer

Het is al weer enkele jaren geleden dat ik iets op deze blog geplaatst heb. Dat kom omdat ik nogal veel vrijwilligerswerk verricht, dat mij dagelijks geheel in beslag neemt. In 2015 startte ik onder andere als webmaster en kort daarna ook als bestuurslid en PR-man bij Vogelasiel De Houtsnip te Hoek van Holland. Kort nadat ik bij deze club kwam, werd ik ook nog beheerder van dit asiel. Dat kwam omdat de oud beheerder plotseling stopte met zijn werk. Later kregen wij ook te maken met de egelopvang. De Egelopvang-Westland stopte, omdat de beheerder op leeftijd was en door haar gezondheid niet meer in staat was de egeltjes te hanteren. Alle egeltjes en alle materialen kwamen toen naar De Houtsnip.
Helaas kreeg in grote conflicten met het bestuur en de vrijwilligers, die niet bereid waren om mee te gaan met nieuwe ontwikkelingen. Ik moest toen besluiten met dit werk te stoppen. Trekken aan een dood paard heeft geen zin en is ook nog eens heel erg vermoeiend en frusterend.
Al snel werd ik door dierenambulancedienst "Dierennoodhulp West Nederland" gevraagd om de functie van secretaris op mij te nemen. Dat werk doe ik nu nog steeds met veel plezier. Ik heb ook de website gemaakt (een nieuwe hobby van mij). Kijk maar eens naar www.dierennoodhulpwestnederland.nl.
Daarnaast vul ik ook voor het FNV aangiften inkomstenbelasting in voor FNV-leden. Ook ben ik begin dit jaar gestart met het schrijven van levensboeken. Doormiddel van interviews schrijf ik een boek met hun levensverhaal. Dit boek is dan een document voor de nabestaanden. Dit is heel leuk en interessant werk. 
Ook ben ik adviseur van de cliëntenraad Sociale Zaken van de gemeente Vlaardingen, waarvan ik ook de website beheer. Zo heb ik nog meer websites, die ik gebouwd heb. 
Dus ik verveel mij niet. Ik zit beslist niet achter de geraniums. En ben dus eigenlijk een druk baasje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten